5ba1f685ad5c5Товариство постійно працює над покращенням якості обслуговування своїх абонентів та над спрощенням доступу до усіх послуг підприємства. Про це повідомляє прес-центр АТ «Херсонобленерго».

 

Тож, щоб споживачі електроенергії могли подати заявки на виконання робіт та відстежувати їх процес виконання не виходячи з дому, на головній сторінці офіційного сайту АТ «Херсонобленерго» працює сервіс «Онлайн послуги».

За допомогою сервісу абоненти можуть замовити виконання робіт з наступних питань:

  • Видача акту звіряння взаєморозрахунків за спожиту електроенергію.
  • Видача відомості нарахувань та оплат за певний період.
  • Проведення повторного підключення електроустановок.
  • Проведення позачергової технічної перевірки розрахункових засобів обліку.
  • Проведення ремонту/заміни у звязку з виходом з ладу обладнання.
  • Передача документів на комісію ХОЕ (у разі незгоди споживача з сумою заборгованості або нарахувань).
  • Послуга зі встановлення багатофункціонального лічильника.
  • Зняття контрольних показників приладу обліку для проведення перерахунку.

Для подання онлайн заявки Вам необхідно зайти до «Особистого кабінету», або, якщо ви не зареєстровані, пройти просту реєстрацію:

  • у розділі «Онлайн послуги» обрати функцію «Особистий кабінет»;
  • обрати свій район серед запропонованих системою;
  • вказати особовий рахунок;
  • вказати суму останнього платежу за електроенергію.

Усі заявки, подані через сайт, надходять до Сервісного центру Товариства.