svitloАТ «Херсонобленерго» нагадує побутовим споживачам електричної енергії про можливість вчасного повідомлення до Товариства показників електролічильника.

 

 

Звертаємо Вашу увагу! На виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» відбулися зміни у термінах подачі показників електролічильників. Згідно п. 6 розділу XIII Кодексу комерційного обліку, обсяги спожитої електричної енергії визначаються за розрахунковий період, який становить один місяць. Якщо побутовий споживач самостійно подає дані про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період, такі дані надаються споживачем не пізніше 4 числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення по телефону чи іншими електронними засобами або через свій кабінет на сайті, або через особисте звернення.

Показники передані споживачем у інші дні місяця приймаються (датою їх отримання) та вважаються вихідними даними для визначення показників на перше число наступного календарного місяця шляхом донарахування по середньодобовому споживанню помноженому на кількість днів (діб) між датою їх внесення та першим числом наступного календарного місяця.

У разі відсутності даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період (неподання споживачем, неможливості отримання даних контролером) нарахування проводиться по середньодобовому споживанню.

Таким чином, аби уникнути розбіжностей у нарахуваннях за використану електроенергію та одержати рахунок за фактично спожитий обсяг, мешканцям м. Херсона та Херсонської області необхідно зчитувати показники лічильника на перше число календарного місяця, та відтепер передавати показники з 1 по 4 число календарного місяця наступного за розрахунковим.

Побутові споживачі мають можливість передати показники лічильника будь-яким із запропонованих та зручним для них способом.

Для комфортності мешканців Херсонщини, запроваджено низку можливостей подання показників електро­лічильника.

  1. Подати показник через онлайн-сервіс.

Внести показники лічильника можна, зареєструвавшись в «Персональному кабінеті», або без реєстрації, на офіційному сайті АТ «Херсонобленерго» www.ksoe.com.ua.

  1. Скористатися послугою в автоматичному режимі за телефоном: (0552) 316-316 (цілодобово).
  2. Заповнити заяву у Центрах по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5, вул. Перекопська, 178), в абонентських групах РЕЗ і ЕМ.
  3. Мешканці м. Херсона мають можливість скористатися терміналом у Центрі по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5), що дає можливість впродовж декількох хвилин внести показники та отримати суму до оплати.
  4. За телефонами кол-центру: (242)2-26-69 (Олешки), 0-800-500-629 (цілодобово).